בנט: התשובה לדו"ח של האו"ם צריכה להיות קידום חוק העמותות

דוד קורצווייל No Comments on בנט: התשובה לדו"ח של האו"ם צריכה להיות קידום חוק העמותות
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר החינוך נפתלי בנט אמר היום במליאת הכנסת במהלך דיון שנסוב על דו"ח האו"ם כי "במקרים רבים המקורות עליהם מתבסס הדו"ח של האו"ם הוא של ארגונים כמו בצלם ושוברים שתיקה. אני שואל את עצמי זה מתוכנו? נכנסתי לאתר הקרן החדשה לישראל וראיתי שם שארגון בצלם מועמד לפרס על שינוי חברתי, ועל מה? על הקראת שמות ילדים בעזה שנהרגו בצוק איתן. מה יש לנו לבוא בטענות לעולם כשאנחנו כל כך טובים בלפגוע בעצמנו.

כמו בדו"ח גולדסטון ככה גם עכשיו. מה גורם לאדם בתל אביב או חיפה לקום בבוקר ולעשות מבוקר עד לילה בלהפוך את הבן של השכן שלו לפושע מלחמה? התשובה לדו"ח של האו"ם צריכה להיות קידום חוק העמותות. אי אפשר בפה אחד לגנות את דו"ח האו"ם שנשען על אותם ארגונים ואז לבלום מהלכים שמבקשים לעשות משהו בנידון.

ראיתי גם שארגון חמאס מברך על דוח האו"ם ועל זה אני אומר: אמור לי מי חברך הטרוריסט ואומר לך מי אתה."

סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי: מדינת ישראל נמצאת במתקפה על פעילות שנמצאת בלב הקונצנזוס ובאופוזיציה אתם עסוקים בלהאשים, אני הייתי מצפה מחברי האופוזיציה להתגייס ולהטות כתף.

ח"כ חיים ילין הציג את תמונתו של דניאל טרגרמן בן הארבע שנהרג מפגיעת רקטה במהלך מבצע צוק איתן ואמר: "אני הכרתי אותו אישית והוא נהרג רק בגלל סיבה אחת שמבית ספר בסג'עיה ירו טילים וצה"ל ידע על זה, ולא רצו לפגוע בחיים של חפים מפשע ושילמנו על כך בחיים של דניאל."

ח"כ תמר זנדברג: השר בנט, של נעלך מעל רגלך כשאתה מדבר על בצלם ושוברים שתיקה, הם מצילים את הכבוד שלנו. זה כואב לשמוע וזה מאוד קל להגיד או"ם שמום. במציאות הזו שאנחנו נמשיך בסבבים אלימים, לא יכול להיות כמעט דו"ח אחר כאשר אנחנו נמצאים במציאות של שליטה צבאית על אוכלוסייה אזרחית.

בתוך כך דחתה מליאת הכנסת את כל הצעות אי האמון שהגישו סיעות המחנה הציוני, הרשימה המשותפת (חד"ש, רע"מ, בל"ד, תע"ל) ויש עתיד.

בהצעה "עוד לא שנה לצוק איתן, כל ההבטחות לתושבי הדרום נשכחו" (המחנה הציוני) תמכו 45 והתנגדו 53. אחד נמנע

בהצעה "מדיניות הריסת הבתים" (הרשימה המשותפת (חד"ש, רע"מ, בל"ד, תע"ל) תמכו 39 והתנגדו 57

בהצעה "שפל חסר תקדים ביחסי ישראל-ארה"ב ואי התמודדות הממשלה הנוכחית עמו מהווה הפקרת ביטחון אזרחי המדינה" (יש עתיד) תמכו 38 והתנגדו 52, שלושה נמנעו



0 תגובות